قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی | آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
گزارش بازرسی پویش «بی‌قیمت نخریم» از مجتمع تک پس از مهلت یک‌روزه

بی‌قیمت‌های «تک» قیمت‌دار شدند

  • کد خبر: ۱۰۴۶۹
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۲
بی‌قیمت‌های «تک» قیمت‌دار شدند
تیم بازرسی و رسانه‌ای پویش «بی‌قیمت نخریم» پس از مهلت ۲۴ ساعته فروشندگان کالای دیجیتال در مجتمع تجاری تک، دوباره از این مجتمع بازرسی کرد و به واحد‌های تجاری آن نمره قبولی داد.
روز شنبه مجتمع تجاری تک واقع در بولوار سجاد مشهد سوژه پویش «بی‌قیمت نخریم» بود. در جریان این بازرسی که گزارش آن دیروز با عنوان «یکه‌تازی بی‌قیمت‌ها در «تک»» به چاپ رسید، معلوم شد که کمتر از ۵ درصد فروشگاه‌های این مجتمع قانون درج قیمت روی محصولاتشان را رعایت می‌کنند. قانون‌گریزی فروشندگان کالای دیجیتال در این مجتمع با تذکر جدی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی همراه بود. قاضی امید جلیلی به فعالان این بازار برای رعایت قانون مهلت ۲۴ ساعته داد. در این راستا ساعت ۱۹ دیشب دوباره این مجتمع بازرسی شد، اما این‌بار تمامی فروشگاه‌های مجتمع تک به درج قیمت اقدام کرده بودند.
با این وجود مشاهدات خبرنگار شهرآرا حکایت از آن دارد که بیشتر واحد‌های تجاری فعال در مجتمع تک برای درج قیمت از برچسب‌های کوچکی استفاده کرده بودند یا قیمت محصولات را روی یک برگ کاغذ مشترک در اختیار مشتریان خود قرار می‌دادند.
 

جلیلی در پایان این بازرسی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کسبه مجتمع تجاری تک، گفت: بعد از پایان مهلت یک‌روزه تمام واحد‌های صنفی این مجتمع به درج قیمت اقدام کردند. از دیگر اتحادیه‌های صنفی نیز درخواست می‌کنیم که به پویش «بی‌قیمت نخریم» بپیوندند تا دچار مشکل و مشمول برخورد قضایی و تعزیراتی نشوند.
در جریان پویش «بی‌قیمت نخریم» بازرسی‌های سر‌زده از بازارها و مجتمع‌های تجاری مختلف انجام می‌شود. در این بازرسی‌ها رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره بازرسی سازمان صمت استان و اتاق اصناف مشهد، خبرنگاران روزنامه شهرآرا را همراهی می‌کنند. در این پویش، شهروندان مى‌توانند تخلفات مربوط به درج نکردن قیمت کالا‌ها را به سازمان صمت با شماره‌های ۱۲۴ و ۸۰۰۰۱۲۴ و به شهرآرا با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۲۸۹ اعلام و موضوع را پیگیرى کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->